Reklamace
Postup reklamace zboží
V případě, že produkt nevyhovuje specifikaci, popřípadě došlo k výrobní vadě výrobku v zákonné lhůtě, prosím postupujte dle níže uvedených pokynů:
1. Vyplňte na adrese https://www.nolshops.cz/pro-zakazniky/formular-vymena-vraceni-zbozi online reklamační protokol nebo si můžete stáhnout a vyplnit Reklamační protokol v pdf. V důvodu vrácení zboží zvolte možnost "Reklamace zboží". Ve formuláři musí být vyplněny všechny položky označené hvězdičkou. Zejména jasně popište popis závady.
2. Zboží pečlivě zabalte do přepravního obalu a odešlete jej doporučenou zásilkou na naší adresu uvedenou v kontaktech.
3. Pokud nechcete se zásilkou chodit na poštu, pro zboží si pošleme kurýra GLS, nebo DPD. Napište nám v online reklamačním protokolu poznámku, že pro zboží chcete poslat kurýra. Rovněž v poznámce uveďte i termín, kdy chcete zboží vyzvednout. Musí se jednat o pracovní den.
4. V případě, že dojde k poškození zboží během námi objednané přepravy a společnosti PPL, nebo DPD odmítnou plnit pojištění z důvodu nevhodného zabalení, bude hodnota poškozeného zboží vyžadována po odesílateli. V případě, že zboží posíláte vy (například Českou poštou), za pojištění neodpovídáme.
5. Jakmile zboží ve skladu převezmeme, provedeme kontrolu oprávněnosti vaší reklamace.
6. O ukončení reklamace budete informování e-mailem. Opravené, nebo vyměněné zboží bude odesláno na vaši adresu. V případě, že zboží nelze opravit a již se neprodává, budou vráceny peníze v celé výši reklamovaného zboží. Pokud jste zakoupili pouze toto zboží (na faktuře nejsou žádné další položky zboží), budou vráceny i vaše náklady na prvotní odeslání zboží.
7. V případě, že vám budou vráceny finanční prostředky, a jste plátce DPH, je nutné nám podepsaný dobropis – opravný daňový doklad poslat zpět. Můžete ho poslat oskenovaný emailem, nebo klasickou poštou. Po přijetí podepsaného dobropisu zpět, proběhne platba dle dohody - převodem, složenkou, v hotovosti.
Velmi děkujeme za spolupráci a rovněž děkujeme, že budete dodržovat tyto pokyny. Jedině tak můžeme vrátit finanční prostředky, nebo reklamaci uzavřít k vaší spokojenosti v co nejkratší době.